Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Větrání a klimatizace kabin automobilů
Viščor, Petr ; Hejčík, Jiří (oponent) ; Fišer, Jan (vedoucí práce)
V této práci jsou popsány jednotlivé druhy a funkce klimatizačních soustav užívaných v automobilech, je zde popsán přenos tepla mezi kabinou automobilu a okolním prostředím a problematika redukce energie vynaložené na klimatizaci. Součástí práce jsou výsledky z numerické simulace provedené v programu THESEUS FE 2.1. Simulace byla realizována na geometrickém modelu automobilu Toyota Prius a byla především zaměřena na vliv druhu zasklení na teplotu vzduchu uvnitř kabiny automobilu v teplých letních dnech.
Proudění vzduchu v kabině osobního automobilu
Bělka, Miloslav ; Štětina, Josef (oponent) ; Charvát, Pavel (vedoucí práce)
V této bakalářské práci jsou popsány způsoby přívodu vzduchu do kabiny automobilu. Přívod vzduchu do kabiny se využívá především k větrání, ale také k vytápění nebo k chlazení prostoru v automobilu. Objasněním tohoto jevu se zabývá přiložená práce, v níž je uveden mj. princip proudění vzduchu v automobilu, různé druhy topných a klimatizačních systémů. Součástí bakalářské práce je také praktická část, ve které byl sledován průběh teploty a rychlosti proudění v kabině automobilu.
Studie pasivního chlazení kabiny osobního automobilu
Viščor, Petr ; Hejčík, Jiří (oponent) ; Fišer, Jan (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na problematiku využití způsobů pasivního chlazení v kabině osobního automobilu. V teoretické části jsou popsány základní principy a mechanizmy přenosu tepla a je zde pojednáno o kvalitě prostředí v kabinách vozidel a to zejména z hlediska tepelné pohody a čistoty vzduchu. Dále je popsána problematika větrání a klimatizace kabin automobilů, posléze jsou rozebrány možné metody pasivního chlazení. Pojmem pasivní chlazení je myšleno snížení teploty interiéru vozu bez nutnosti dotace energií z autobaterie, nebo z paliva. Součástí práce jsou také numerické simulace vytipovaných metod pasivního chlazení pomocí programu THESEUS-FE 3.0. Simulace byly provedeny na modelu automobilu Volkswagen Polo, s cílem ověřit funkčnost jednotlivých metod pasivního chlazení.
Metodika zkoušení automobilových klimatizací
Bezděk, Lukáš ; Katolický, Jaroslav (oponent) ; Štětina, Josef (vedoucí práce)
Tématem práce je zkoušení automobilových klimatizací. V úvodu je krátce shrnuta historii klimatizace v osobním automobilu. Následující kapitoly se věnují definici klimatizačního zařízení, vysvětlení principu chlazení a dopravy vzduchu do interiéru vozidla. Klimatizační zařízení je složitý celek, proto jsou uvedeny hlavní okruhy a komponenty, ze kterých je autoklimatizace sestavená a její základní rozdělení. Hlavní kapitola je věnována různým diagnostickým metodám zkoušení automobilových klimatizací, následuje návrh zkušebního zařízení a funkčního schématu měření autoklimatizací. V závěru je shrnuto použití chladících médií, jejich vliv na životní prostředí a nové trendy v oblasti chladiva.
Studie pasivního chlazení kabiny osobního automobilu
Viščor, Petr ; Hejčík, Jiří (oponent) ; Fišer, Jan (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na problematiku využití způsobů pasivního chlazení v kabině osobního automobilu. V teoretické části jsou popsány základní principy a mechanizmy přenosu tepla a je zde pojednáno o kvalitě prostředí v kabinách vozidel a to zejména z hlediska tepelné pohody a čistoty vzduchu. Dále je popsána problematika větrání a klimatizace kabin automobilů, posléze jsou rozebrány možné metody pasivního chlazení. Pojmem pasivní chlazení je myšleno snížení teploty interiéru vozu bez nutnosti dotace energií z autobaterie, nebo z paliva. Součástí práce jsou také numerické simulace vytipovaných metod pasivního chlazení pomocí programu THESEUS-FE 3.0. Simulace byly provedeny na modelu automobilu Volkswagen Polo, s cílem ověřit funkčnost jednotlivých metod pasivního chlazení.
Proudění vzduchu v kabině osobního automobilu
Bělka, Miloslav ; Štětina, Josef (oponent) ; Charvát, Pavel (vedoucí práce)
V této bakalářské práci jsou popsány způsoby přívodu vzduchu do kabiny automobilu. Přívod vzduchu do kabiny se využívá především k větrání, ale také k vytápění nebo k chlazení prostoru v automobilu. Objasněním tohoto jevu se zabývá přiložená práce, v níž je uveden mj. princip proudění vzduchu v automobilu, různé druhy topných a klimatizačních systémů. Součástí bakalářské práce je také praktická část, ve které byl sledován průběh teploty a rychlosti proudění v kabině automobilu.
Metodika zkoušení automobilových klimatizací
Bezděk, Lukáš ; Katolický, Jaroslav (oponent) ; Štětina, Josef (vedoucí práce)
Tématem práce je zkoušení automobilových klimatizací. V úvodu je krátce shrnuta historii klimatizace v osobním automobilu. Následující kapitoly se věnují definici klimatizačního zařízení, vysvětlení principu chlazení a dopravy vzduchu do interiéru vozidla. Klimatizační zařízení je složitý celek, proto jsou uvedeny hlavní okruhy a komponenty, ze kterých je autoklimatizace sestavená a její základní rozdělení. Hlavní kapitola je věnována různým diagnostickým metodám zkoušení automobilových klimatizací, následuje návrh zkušebního zařízení a funkčního schématu měření autoklimatizací. V závěru je shrnuto použití chladících médií, jejich vliv na životní prostředí a nové trendy v oblasti chladiva.
Větrání a klimatizace kabin automobilů
Viščor, Petr ; Hejčík, Jiří (oponent) ; Fišer, Jan (vedoucí práce)
V této práci jsou popsány jednotlivé druhy a funkce klimatizačních soustav užívaných v automobilech, je zde popsán přenos tepla mezi kabinou automobilu a okolním prostředím a problematika redukce energie vynaložené na klimatizaci. Součástí práce jsou výsledky z numerické simulace provedené v programu THESEUS FE 2.1. Simulace byla realizována na geometrickém modelu automobilu Toyota Prius a byla především zaměřena na vliv druhu zasklení na teplotu vzduchu uvnitř kabiny automobilu v teplých letních dnech.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.